Tittei 146 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Er denne posen ok? (Logg inn for å se skjult innhold) Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Espen Ørud 4 385 Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Det kommer i grunn an på hva du har tenkt til å bruke den til. Tror du må si mer om det før man kan konkludere om noe er OK til ønsker bruk Jeg har en sovepose som er OK til hyttebruk, men IKKE OK til å sove ute om vinteren osv osv... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tittei 146 Skrevet 19. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2019 Beklager. Jeg skal bruke den til fjell og skogsturer med min sønn på 9 år. Under 10 minus er vi nok ikke ute, men spesielt jeg er ganske kald av meg. Har gode og varme underlag. Ikke nord for Trondheim. Men nå tenker jeg at poser som kan kobles sammen er et kritere jeg ønsker så da blir denne uaktuell uansett Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.