Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport, Kautokeino(NOR) - Kalmankaltio (FIN)


Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg er en 24 år gammel gutt fra Jessheim som har planlagt en langtur over Finnmarksvidda i fra midten av juli til midten av august.  I denne anledningen sliter jeg litt med transport, bilturen fra Kautokeino til kalmankaltio er ca. 2t. 

Kan bor du i området, eller kjenner noen som kjenner noen som kunne bistått? Sjåføren får betalt og garantert hyggelig selskap. 

Flyet er bestilt så jeg vil være i området fra og med 15.Juli.2018. 

 

Ta gjerne kontakt om du kan bistå

Med vennlig hilsen

En desperat villmarking. 

2018-12-01_19-41-39 – Kopi – Kopi.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strevde med samme problemstilling en gang, men det løste seg heldigvis for meg via en fjern slektning.

Jeg ville tatt en telefon til turistinfo eller busselskap i Kauto/Alta, og forhørt meg om buss til Hetta. Vet det ikke finnes info om dette på nettet, men ifm. researchen jeg gjorde mener jeg å huske at det skal finnes noen obskure bussruter over grensa fra Kauto. Dette er bare vage minner altså, men kanskje verdt et forsøk. Fra Hetta er det jo mulig med taxi til Kalmankaltio.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes det ikke sånne grupper på facebook der folk betaler en liten sum for og ta med en vare for folk som skal forbi? kanskje sjekke oppe sånne grupper, kanskje noen er villig til og ta med seg " spesiallast " :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.