Adrian Sahlberg Skrevet 24. november 2018 Skrevet 24. november 2018 (endret) Så jeg vet om et vell brukt ski området på Vestvågøy hvor det hadde egnet seg godt med en benk så jeg ønsker å finne grunneier av området og spørre om tilatelse til å bygge en benk. På http://www.seeiendom.no/ 68 10'05.1"N 13 39'56.0"Ø Eiendom: 1860-Mnrmangler Kommune: 1860 - Vestvågøy Uregistrertjordsameie I følge informationen på denne nettsiden er det et Uregistrertjordsameie så jeg lurte på hvem jeg da skal kontakte for å få tilatese til å bygge en slik benk. Endret 24. november 2018 av Adrian Sahlberg Siter
Kjell Iver Skrevet 24. november 2018 Skrevet 24. november 2018 Jeg ville spurt på kommunen, kanskje landbrukskontoret. (jeg bruker personlig alltid norgeskart.no til slike søk, men resultatet er nok det samme. Det kan være statsgrunn eller opplysningsvesenests fond (kirkegrunn). Det er forøvrig veldig bra at du spør, for slike tiltak kan faktisk provosere enkelte, så for å ha alt ryddig og på plass, er det best at du hører med kommunen først. Siter
+Espen Ørud Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 Se eiendom har normalt fungert meget bra de gangene jeg har trengt det. For å få nøyaktig eierskapsforhold/grunnboksinfo osv så må du vel logge inn med BankId eller lignende.... Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 På 24.11.2018 den 16.54, Adrian Sahlberg skrev: Så jeg vet om et vell brukt ski området på Vestvågøy hvor det hadde egnet seg godt med en benk så jeg ønsker å finne grunneier av området og spørre om tilatelse til å bygge en benk. På http://www.seeiendom.no/ 68 10'05.1"N 13 39'56.0"Ø Eiendom: 1860-Mnrmangler Kommune: 1860 - Vestvågøy Uregistrertjordsameie I følge informationen på denne nettsiden er det et Uregistrertjordsameie så jeg lurte på hvem jeg da skal kontakte for å få tilatese til å bygge en slik benk. Ser at Uregistrertjordsameie brukes for beiteområde for grunneierlag på hjemtraktene. Er også grunneierlaget som selger jakt- og fiskekort i området. Så kan jo sjekke om det er grunneierlag i området, eller spørre hos en av de tilstøtende gårdene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.