eifu Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 23 timer siden, eifu skrev: Haglofs LIM skallbukse hadde i hvertfall full glidelås på de gamle modellene Stryk siste, jeg husket feil Siter
Bendikb Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 Ikke en bukse, men bestilte denne regnkilten fra Aliexpress, 55 gram og lite volum. Tenkte den kan være fin å slenge på seg om det starter å regne litt på dager jeg ikke forventer noe særlig regn. 1 Siter
Rogavel Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 11 minutter siden, Bendikb skrev: Ikke en bukse, men bestilte denne regnkilten fra Aliexpress, 55 gram og lite volum. Tenkte den kan være fin å slenge på seg om det starter å regne litt på dager jeg ikke forventer noe særlig regn. Dette hører vel heller til under "Hva har du kjøpt nå"-tråden, en her inne som handler om bukser med full glidelås langs beina? Sikkert et brukbart kilt å ha med seg på tur uansett! Siter
Bendikb Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 2 minutter siden, Rogavel skrev: Dette hører vel heller til under "Hva har du kjøpt nå"-tråden, en her inne som handler om bukser med full glidelås langs beina? Sikkert et brukbart kilt å ha med seg på tur uansett! Du har nok rett, men tenkte formålet med tråden var å finne regnbukser som lett kan taes av og på. Derfor tenkte jeg at denne kilten som også gir samme effekt vil være til nytte for noen 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.