vetting Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 Skulle hatt meg et par truger. Har dere noen tips? Har prøvd denne, og den virker god: Tubbs Mountaineer Hvordan er trugene fra MSR? MSR Lightning Ascent 25 Siter
+tshansen Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 Har ikke prøvd så mange forskjellige truger selv, men her er en liten huskeliste og noen gode alternativer http://www.klikk.no/helse/trening/guide/test-av-truger-3611206 Siter
tubbs Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 Kommer jo litt an på vekta på brukern men 25" blir snaut for en voksen mann om det er litt snø Siter
whistler Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 Tubbs Mountaineer er et safe valg, men pass på få riktig størrelse etter vekt. Jeg har den litt enklere varianten Journey i 36" og er veldig fornøyd med disse. Mye brukt de siste årene og kvaliteten er super! Mountaineer har litt kraftigere stegjern og mer robust binding. 1 Siter
vetting Skrevet 2. mai 2018 Forfatter Skrevet 2. mai 2018 Har brukt Mountaineer 30, og det er denne lengde jeg blir å gå for... MSR-linken var bare for hvilken modell jeg hadde sett på. Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 Har selv tråkka noen 100km på tubbs mountaineer de siste årene så det er et trygt valg. Holder bra, god binding og smarte løsninger der. 2 Siter
tubbs Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 4 timer siden, Tor-Erik-L-77 skrev: Har selv tråkka noen 100km på tubbs mountaineer de siste årene så det er et trygt valg. Holder bra, god binding og smarte løsninger der. Har aldri brukt de men stoler 100% på den yngre generasjon når det kommer til den anbefalingen Har snart 30 år på Tubbs Altitude og antar at de nyere modellene er på høyde om ikke bedre 3 Siter
TomWithoutVom Skrevet 2. mai 2018 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Atlas Serrate 35 er supre, synes jeg Link: https://www.focussport.no/products/atlas-serrate-herre Endret 2. mai 2018 av TomWithoutVom glemt link Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.