+Espen Ørud Skrevet 23. april 2018 Skrevet 23. april 2018 18 timer siden, Thomas E skrev: Gleder meg stort til neste vintersesong. Neste vintersesong er NÅ. Vi har masse fine turhelger igjen. Senest i går: 5 Siter
Thomas E Skrevet 23. april 2018 Forfatter Skrevet 23. april 2018 53 minutes ago, Espen Ørud said: Neste vintersesong er NÅ. Vi har masse fine turhelger igjen. Senest i går: Nydelig! Vinteren på Sørvestlandet er dessverre over før jeg får tid til å komme meg ut da. Men det frister veldig å teste storteltet. Lenge å vente over et halvt år. Siter
Prebb Skrevet 23. april 2018 Skrevet 23. april 2018 39 minutter siden, Thomas E skrev: Nydelig! Vinteren på Sørvestlandet er dessverre over før jeg får tid til å komme meg ut da. Men det frister veldig å teste storteltet. Lenge å vente over et halvt år. Er mye snø på Haukeli. 1 Siter
Thomas E Skrevet 23. april 2018 Forfatter Skrevet 23. april 2018 7 minutes ago, Prebb said: Er mye snø på Haukeli. Jo, takk, men 5-timers kjøring blir i meste laget for en kort helgetur. Siter
Gjest Mareng Skrevet 23. april 2018 Skrevet 23. april 2018 58 minutter siden, Thomas E skrev: Jo, takk, men 5-timers kjøring blir i meste laget for en kort helgetur. Kvamskogen, Bergsdalen er og mye snø. Vet ikke hvor du bor? Siter
Thomas E Skrevet 23. april 2018 Forfatter Skrevet 23. april 2018 7 minutes ago, Mareng said: Kvamskogen, Bergsdalen er og mye snø. Vet ikke hvor du bor? Sør i Rogaland. Problemet er at jeg ikke har noen ledige helger før uti juni. Siter
Thomas E Skrevet 28. april 2018 Forfatter Skrevet 28. april 2018 Da var teltet testet. Det var et meget godt lag med støv på duken, så det ble litt rengjøring første turen. Ellers fornøyd! Likte godt fargen 9 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.