Leif88 Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 hei hei. jeg og min samboer skal ned til Luster uke 22. ( mÄnedskifte mai/juni ) ogsÄ har vi den helga fri, sÄ vi har lyst opp til Jotunheimen, nÄr vi alikevell er sÄ nÊrme. men sÄ er det jo veldig mye snÞ i stort sett hele norge for Þyeblikket, sÄ lurer pÄ hvordan snÞforholda er pÄ den delen pÄ den tiden? jeg lurer ogsÄ pÄ hvor det er best og dra til jotunheimen fra da Luster. sÄ tar veldig gjerne imot tips til rute
Gittiamo Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 Du kan fÞlge med pÄ webkamera fra TurtagrÞ, og eventuelt Tindevegen, for Ä holde deg oppdatert pÄ snÞmengden fremover. http://www.turtagro.no/webkamera/ 1
RAS Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 I mÄnedskiftet mai/juni er det ypperligt for skiturer i Jotunheimen!
Leif88 Skrevet 3. april 2018 Forfatter Skrevet 3. april 2018 Det jeg var redd for  ser at jeg tabbet meg litt ut og glemte og nevne at det ikke skulle vĂŠre skitur men til fots đ
+Luesveis Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 7 minutter siden, Leif Legen Lange skrev: Det jeg var redd for  ser at jeg tabbet meg litt ut og glemte og nevne at det ikke skulle vĂŠre skitur men til fots đ Truger kan vel vĂŠre et fint alternativ til ski? Har dere vurdert den sĂžrlige delen av Breheimen, mellom Gaupne og Skjolden? Det ligger lavere enn Jotunheimen, sĂ„ antagelig mindre snĂž der. Siden nedenfor har endel webkameraer fra omrĂ„det rundt Skjolden, fra fjorden og oppover, sĂ„ det gĂ„r an Ă„ fĂ„ et inntrykk av hvordan forholdene varierer. http://skjolden.com/webkamera/
RAS Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 SkifÞrer i breheimen og pÄ den tid.  hilsen Lustringen
Leif88 Skrevet 3. april 2018 Forfatter Skrevet 3. april 2018 Er ikke lÄst pÄ hvor vi skal. Bare at vi skal til Lyster fÞrst den uka, ogsÄ fjellet den helga  sÄ om det er steder i nÊrheten som er bedre med tanke pÄ fottur sÄ er vi Äpen for det ( nÄ skriver jeg nÊrheten, men vi har bil og er kjÞrbar  )
RAS Skrevet 3. april 2018 Skrevet 3. april 2018 Der er jo mange flotte fotturer langs fjorden og i dalene pÄ den tiden. Men skifÞrer i fjellet fra 6-800moh ish.
Leif88 Skrevet 5. april 2018 Forfatter Skrevet 5. april 2018 Vi fÄr fÞlge med fremover og se hvordan vÊret utvikler seg  mye snÞ i lavlandet hos dere nÄ?
Leif88 Skrevet 12. mai 2018 Forfatter Skrevet 12. mai 2018 sittet og fulgt med webkameraene en stund nÄ, ser at snÞsmeltinga pÄ TurtagrÞ er godt i gang, litt verre oppe pÄ Sognefjellshytta, men vil det si at det meste av jotunheimen har snÞ om sognefjellshytta har?
RAS Skrevet 12. mai 2018 Skrevet 12. mai 2018 Se pÄ siden til Norgesguidene pÄ Facebook, vi forsÞker Ä oppdaterer jevnlig mht. forhold i fjellet. bra pÄ Sognefjellet mindre i lavereliggende strÞk... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ