GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. jeg og min samboer skal ned til Luster uke 22. ( mÄnedskifte mai/juni ) ogsÄ har vi den helga fri, sÄ vi har lyst opp til Jotunheimen, nÄr vi alikevell er sÄ nÊrme. men sÄ er det jo veldig mye snÞ i stort sett hele norge for Þyeblikket, sÄ lurer pÄ hvordan snÞforholda er pÄ den delen pÄ den tiden? jeg lurer ogsÄ pÄ hvor det er  best og dra til jotunheimen fra da Luster.

sÄ tar veldig gjerne imot tips til rute :)

Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Leif Legen Lange skrev:

Det jeg var redd for :P ser at jeg tabbet meg litt ut og glemte og nevne at det ikke skulle vére skitur men til fots 😂

Truger kan vel vĂŠre et fint alternativ til ski? :-)

Har dere vurdert den sÞrlige delen av Breheimen, mellom Gaupne og Skjolden?  Det ligger lavere enn Jotunheimen, sÄ antagelig mindre snÞ der.

Siden nedenfor har endel webkameraer fra omrÄdet rundt Skjolden, fra fjorden og oppover, sÄ det gÄr an Ä fÄ et inntrykk av hvordan forholdene varierer.

http://skjolden.com/webkamera/

Skrevet

Er ikke lÄst pÄ hvor vi skal. Bare at vi skal til Lyster fÞrst den uka, ogsÄ fjellet den helga :) sÄ om det er steder i nÊrheten som er bedre med tanke pÄ fottur sÄ er vi Äpen for det ( nÄ skriver jeg nÊrheten, men vi har bil og er kjÞrbar ;) )

Skrevet

Der er jo mange flotte fotturer langs fjorden og i dalene pÄ den tiden. Men skifÞrer i fjellet fra 6-800moh ish.

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

sittet og fulgt med webkameraene en stund nÄ, ser at snÞsmeltinga pÄ TurtagrÞ er godt i gang, litt verre oppe pÄ Sognefjellshytta, men vil det si at det meste av jotunheimen har snÞ om sognefjellshytta har?

Skrevet

Se pÄ siden til Norgesguidene pÄ Facebook, vi forsÞker Ä oppdaterer jevnlig mht. forhold i fjellet.

bra pÄ Sognefjellet mindre i lavereliggende strÞk...

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.