Gå til innhold
  • Bli medlem

Liggelengde i telt


DROMEDILLA

Anbefalte innlegg

Annonse

Samd i at det er hyggeleg å samlast i innerteltet, det gjer me og vinterstid. 

I mitt keron4gt legg me liggeunderlag langs både kort-og langendar, og det er ingen problem å stue inn 4-5 med brenner i midt, og alle får liggesitte i go stilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 196, jeg  har gått bort fra Helsport sine telt/produkter, målene til Helsport stemmer ikke med virkeligheten, samme må jeg si om soveposer, fotposer etc. Hver gang jeg har prøvd ett Helsport produkt så er det samme visa hver gang.

Telt med liggelengde så kan jeg anbefale Hilleberg Kaitum 2 GT, ett fantastisk telt med rette endevegger. Hilleberg Akto er ikke rare teltet, men det har faktisk bedre liggelengde enn feks Bergans Helium Dome 3 som også har mer eller mindre rette vegger på midten.

Hilleberg Staika ble for marginalt med vinterutstyr, veldig lett å slå opp da.

Helsport Patagonia virker som det holder hva det lovet på lengde, men vekta er sinnsyk, 6,6 kg. Ett ekstremtelt for spesielt intresserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.