Jump to content
IGNORED

Selge ski eller flytte binding på randoski?

Lompa
 Share

Recommended Posts

Terka skrev (6 minutter siden):

Husker ikke, fant de ikke i norsk butikk så kjøpte billigste jeg fant fra utlandet. Søk på "Ski binding drill bit".

Her er noen alternativer (kan være billigere andre steder): 

Hidden Content

Hm, skal skifte nå, så det har jeg neppe tid til. Får bruke det gamle trikset med en del runder elektrikertape rundt boret på den dybden jeg skal ha. Evt lage en avstandskloss med hull som chucken butter i når jeg er dypt nok. 

• 2 weeks later...
Terka skrev (På 11.1.2022 den 14.55):

Husker ikke, fant de ikke i norsk butikk så kjøpte billigste jeg fant fra utlandet. Søk på "Ski binding drill bit".

Her er noen alternativer (kan være billigere andre steder): 

Hidden Content

Jeg har hatt samme problemer selv med å måtte kjøpe borr og plugger fra UK, tar lang tid og koster mye frakt.
På Finn.no er en liten pluggesjappe for å hjelpe skientusiaster i samme situasjon. Sending med rimelig brevporto. 
Spesialborr, plugger i småkvantum, småtuber med fleksibelt, kulde og vibrasjonsbestandig lim.

Drev selv med vanlig borr og maskeringstape, men den har en lei tendens til å jobbe seg opp litt og litt for hvert hull, så glemmer du å sjekke, er du plutselig igjennom. Etter å ha lært den leksen er det kun spesialborr på meg.

DIY entusiaster kan prøve et søk etter "bindigsplugger" eller "spesialborr" på Finn.no

DYI_Bingingsbytte_Plugger_Spesialborr_Lim.jpg.bebc06d14e18aad38c26f7c08e36c249.jpg

Edited by Kjetil66