Terka Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 25 minutter siden, Tessatroll skrev: Omtrent som med ein ny glassfiberkajakk? Min glassfiberkajakk padlast rett opp på steinstrand, svaberg og anna. Kan eg gå mest mulig tørrskodd ut så gir det plusspoeng. 😁 Har ikkje merka at den er blitt merkbart treigere å padle av litt riper. #bruksting Siter
+Miamaria Skrevet 22. januar 2018 Forfatter Skrevet 22. januar 2018 31 minutter siden, Terka skrev: Min glassfiberkajakk padlast rett opp på steinstrand, svaberg og anna. Kan eg gå mest mulig tørrskodd ut så gir det plusspoeng. 😁 Har ikkje merka at den er blitt merkbart treigere å padle av litt riper. #bruksting Sånn behandling får min også, men det var like vondt med den første ripa likevel. Eller de første, det er vel noen flere som gjør vondt, selv om det er litt mindre for hver gang. Usikker på når det slutter. Nå bekymrer jeg meg kun for når det blir sprekker som må repareres, når det høres alvorlige lyder. Uansett, det gjør ikke saken så mye bedre med disse første, når det går fra som ny til synlig brukt. Sånn er det bare. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.