Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ikke kjøpt turutstyr eller i dette tilfellet sovepose gjennom utenlandske nettselskaper.

Vet dere hvor mye toll det beregnes ut fra et kjøp på rundt kr. 2.000,-?

Mvh

Erik

Endret av north003

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at det er billigst i Norge om man vet hva man skal ha i god tid og så har is i magen til det er tilbudshelg eller lignende. Det fordrer at man følger med i de nettbutikkene som fører soveposen du ønsker jevnlig dog, men det er som regel verdt innsatsen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Min erfaring er at det er billigst i Norge om man vet hva man skal ha i god tid og så har is i magen til det er tilbudshelg eller lignende. Det fordrer at man følger med i de nettbutikkene som fører soveposen du ønsker jevnlig dog, men det er som regel verdt innsatsen. 

Prisjakt.no evnt appen deres er ofte til god hjelp også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergfreunde har gode Black Weekend tilbud nå. Tenkte å få i meg en lett pose til bruk ( sen)  vår - (tidlig) høst og så et interessant tilbud der. Tusen takk for hjelpen alle sammen )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Espen Ørud said:

Det finnes tilbud i utlandet også ;)

Ellers er mitt inntrykk også at det er så og si like billig å kjøpe i Norge veldig ofte. Jeg handler veldig mye utenlands, men det er som oftest ting jeg ikke får tak i her i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.