Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei flott beskriving av di vitjing av Sunnmørsalpane. Habostaddalen og omkringliggande områder husar mange flotte klassikerar. Har du klatrekyndige folk rundt deg, tilrår eg også å avlegge Brekketindane eit besøk, anten det er store eller lille. Flotte turar med ei vanvittig utsikt. Ikkje spesielt klatreteknisk vanskeleg, men greit/naudsynt etter mitt syn, med sikring i eksponerte parti. Her ser du SLogen og Jakta heilt til venstre i bilete.

14117814_10210365769085140_4960270602992747674_n.jpg

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Tessatroll skrev:

Ei flott beskriving av di vitjing av Sunnmørsalpane. Habostaddalen og omkringliggande områder husar mange flotte klassikerar. Har du klatrekyndige folk rundt deg, tilrår eg også å avlegge Brekketindane eit besøk, anten det er store eller lille. Flotte turar med ei vanvittig utsikt. Ikkje spesielt klatreteknisk vanskeleg, men greit/naudsynt etter mitt syn, med sikring i eksponerte parti. Her ser du SLogen og Jakta heilt til venstre i bilete.

Har hytte på Fjellsætra ved Nysætervatnet (et fint utgangspunkt), så jeg har muligheten til å bestige mange flotte topper derfra. Skal se nærmere på Brekktindane, høres spennende ut! Elsker følelsen av å komme opp på en flott topp etter en lang tur og se en fantastisk utsikt, slike muligheter har man på Sunnmøre! Et vakkert område, særlig i klarvær:) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.