Thrusthamster Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 Lurte på om det er noen klatrefører for Rondane? Skulle likt å se hva graden på nordveggen av Rondslottet ville vært. Eller er det for mye løst fjell til at noen har orket å gjøre det? Siter
Henrik Hillestad Løvold Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Kommenterte akkurat dette i den andre tråden din om Jotunheimen! Jeg har aldri hørt om noen som klatrer i Rondane. Det er mye løst der, og jeg ville ikke følt meg komfortabel som "førstebestiger" uten en klar beskrivelse av rutene på forhånd. Jeg er også veldig interessert i å høre om noen har klatret nordveggen i Rondslottet før. Har hytte i nærheten og er lommekjent i området (har vært på alle toppene minst et par ganger, men aldri klatret). 1 Siter
Terka Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Eneste jeg kjenner til (feil sesong): En vinterskatt i Rondane – Lars Wegge Siter
Gal Krokfot Skrevet 8. april 2017 Skrevet 8. april 2017 Har lest ein artikkel ein eller anna gong før tidenes morgon om klattring i nordveggen på Rondslottet. husker ikkje mykje av artikkelen, men det var mykje laus masse... 2 Siter
Thrusthamster Skrevet 19. april 2017 Forfatter Skrevet 19. april 2017 På 7.4.2017 den 23.22, Henrik Hillestad Løvold skrev: Kommenterte akkurat dette i den andre tråden din om Jotunheimen! Jeg har aldri hørt om noen som klatrer i Rondane. Det er mye løst der, og jeg ville ikke følt meg komfortabel som "førstebestiger" uten en klar beskrivelse av rutene på forhånd. Jeg er også veldig interessert i å høre om noen har klatret nordveggen i Rondslottet før. Har hytte i nærheten og er lommekjent i området (har vært på alle toppene minst et par ganger, men aldri klatret). Det må sikkert ha vært noen der før, men med tanke på tilstanden til resten av Rondane og de store mengdene ur som ligger ved foten av veggen kan det nok være litt russisk rullett. Men jeg lurer mer for å se om det er noen veier som førstebestigerne fant var trygge opp der. Siter
Biner Skrevet 10. mai 2017 Skrevet 10. mai 2017 På 8.4.2017 den 17.29, Gal Krokfot skrev: Har lest ein artikkel ein eller anna gong før tidenes morgon om klattring i nordveggen på Rondslottet. husker ikkje mykje av artikkelen, men det var mykje laus masse... Du klarer ikke grave frem noe mer fra underbevistheten? Hvilket magasin, hvilket tiår, kjønn, årstid eller hva som helst? Siter
Gal Krokfot Skrevet 22. mai 2017 Skrevet 22. mai 2017 @Biner Sorry, no can do! Har forsøkt å vridd hjernen min litt på det, men det er litt for lenge siden. Einaste eg kan seie er at det truleg var i bokform da eg har lest svært lite klatrelitteratur i magasin. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.