Gå til innhold
  • Bli medlem

Para Ranger eller Alpinist.....


Anbefalte innlegg

ja, hvilken skal man velge?

Finnes det noen som har prøvet begge og kan sammenligne?

Jeg vet att Para'n er dyrere, men det jeg er ute etter er jo brukererfaringer.

Bæresystemene er jo litt ulike. Hoftebelter og skulderremmer er bredere på Alpinisten osv. Jeg er nok ikke hypp på en pakkramme, så derfor har jeg landet på disse to alternativene

Om noen kunne belyse disse sekkene litt hadde jag blitt veeeeeeldig glad.

Tim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....ja, man behøver jo ikke ha peiling på begge ryggsekkene for å uttale seg.

Jeg er bare interessert i folks plusser og minuser om disse sekkene.

Har vel allerede siktet meg inn på Para'n, men det hadde vært gøy å høre hva andre har for erfaringer med denne og Alpinisten for å kunne sammenligne litt. Det hører kanskje litt teit eller trangsynt ut, men jeg vill gjerne ha en norsk ryggsekk har derfor snødd inn på disse to.

All hjelp ta's imot med stor takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en viking 110l og er så langt strålende fornøyd. Masser av plass, og har ett veldig godt bære system.

Tar man av lokket så blir denne en liten dagstur sekk. Den brukes på hver eneste tur!

Så langt har jeg ikke funnet noe minus med denne sekken, og anbefaler den med ett stort smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har selv en Viking 130L og er veldig godt fornøyd med denne. Det er få som slår Bergans på store anatomiske sekker. Når det gjelder Para Ranger har jeg også kamerater som er veldig fornøyd med denne. Altså: Gode sekker begge to.

Turhilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.