Gå til innhold
  • Bli medlem

Ally kano


ECX Torment

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å gå til anskaffelse av Ally kano. Har lest meg opp på forumet (mange med mye kunnskap som villig deler erfaringer / tips) og funnet ut at til mitt bruk (padling på flatt vann med ungdom / hund, lite elv) ligger en 17' godt ann.

Sjekket Bergans sine sider og ser da at 17' ikke nevnes, betyr det at den har gått ut av produksjon?

Innspill, betraktninger og tips tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte mail til Bergans uten at jeg fikk noe svar, så da plukket jeg opp telefonen og ringte. Snakket med kundeservice som kunne fortelle at dem hadde gjort noen endringer på nettsiden, så han ble litt overrasket at det kun lå 3 typer ute på siden. Det han kunne fortelle var at det kun 13,7 som var bekreftet utgått. Alle andre modeller hadde Bergans på lager (så forhandlere kunne bestille), men han var usikker på om det var noen andre som kom til å bli tatt ut av produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.