Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei. Eg lurte på om det var nokon som hadde ein pent brukt primus til salgs? eller som veit om nokon som har ein til overs....Tenker spesiellt på optimus explorer, men hiker 111c, nova og Primus omnifuel er også interessant...

Dersom nokon veit om ein sportsforretning eller liknande som har liggande ein optimus explorer til salgs fortsatt, så vil eg veldig gjerne ha eit tips....

Annonse
Posted

I januar hadde Oslo Sportslager kampanjepris på "en pall" med Primus Omnifuel til 999 i butikken (tilbudsprisen ble ikke "offentliggjort" på nettsidene). Jeg kjøpte likesågodt en når jeg var innom - kanskje de fortsatt har igjen dette partiet om du ringer dem?

Ellers finner man noen seriøse aktører via www.finn.no som selger overhalte bl.a. Hiker 111 til en overkommelig pris. Det billigste jeg har sett dem til er 350-400 kr pr stk (brukt, avhengig av utseendet) fra et firma i området Nittedal, som hadde kjøpt opp et stort restlager fra Forsvaret. Firmaet kunne skaffe alt av reserve- og slitedeler til primusene også.

De annonserte i lange tider via finn.no, kanskje noen her på forumet vet hvilket firma jeg snakker om?