ViktorS Skrevet 5. desember 2015 Skrevet 5. desember 2015 Hei Jakter nye vintersko. Skal brukes til alt fra å stå i snøskavla og måke snø, til å lage snøhuler. Er dette evnt noe man kan/burde bruke vanlige fjellsko til? Noen tips til sko som ikke er altfor dyre? Så noen på xxl for litt siden som hadde gummi nederste delen av skoen, kan det ha vært Sorel eller noe? Siter
whistler Skrevet 5. desember 2015 Skrevet 5. desember 2015 Viking Boa Constrictor kan være verdt å sjekke ut. Gode, forholdsvis lette og varme støvler. Siter
ViktorS Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Skrevet 5. desember 2015 har sett på de, og angrer på at jeg ikke kjøpte de i sort på xxl i høst i str 43... For nå klarer jeg ikke å finne de :/ Siter
Bjørn J Skrevet 6. desember 2015 Skrevet 6. desember 2015 On 5.12.2015, 09.33.12, ViktorS said: Hei Jakter nye vintersko. Skal brukes til alt fra å stå i snøskavla og måke snø, til å lage snøhuler. Er dette evnt noe man kan/burde bruke vanlige fjellsko til? Noen tips til sko som ikke er altfor dyre? Så noen på xxl for litt siden som hadde gummi nederste delen av skoen, kan det ha vært Sorel eller noe? Det var nok de klassiske Sorel Caribou: https://www.xxl.no/sorel-caribou-vintersko-herre/p/1046918_2_style Det første paret jeg hadde av disse brukte jeg mye i rundt 20 år, byttet innersokk en gang. De er skikkelig varme, og gummien nederst gjør at du kan bruke dem i slaps uten å bli våt. "Pelskanten" øverst hindrer snø å komme inn mellom skoen og leggen. Perfekte sko til den bruken du nevner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.