Gauken Skrevet 31. januar 2015 Skrevet 31. januar 2015 Har noen kjøpt sekk direkte fra http://www.ospreyeurope.com/no_nb/ ? Prisene på den norske siden er i utgangspunktet lik de veiledende i norske butikker, men når jeg legger et produkt til i handlekurven legges det på 20% i prisen. Dette gjør det jo svært lite attraktivt å handle der. Jeg forstår det sånn at du bestiller via England, (en del dårlig norsk grammatikkbruk på den norske siden), men da skulle det vel ikke være noe moms/VTA som legges til, det logisk ville vært en lavere pris som så fikk pålagt moms/toll når den kom til Norge? Ikke at det skulle bli dyrere enn veiledende pris i Norge? Siter
Thomas E Skrevet 31. januar 2015 Skrevet 31. januar 2015 De sender nok fra utlandet. Ser ikke ut til å være de beste betingelsene akkurat (noe det sjeldent er ved å kjøpe direkte fra produsent), så jeg ville bare styrt unna uansett. Jeg får forresten samme 20% prishopp. Siter
Gauken Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Skrevet 2. februar 2015 Bare på gøy byttet jeg til Sverige og Nederland. Da forble prisen stabil. Lurer på om det kan være noe EU-greier? Forøvrig får du gratis frakt ved kjøp over 1500 kroner. Siter
Vrimmel Skrevet 2. februar 2015 Skrevet 2. februar 2015 Jeg kjøpte en sekk til 1000 kroner med angitt gratis frakt. Fikk deretter regning fra UPS på 450 kroner (porto + gebyr) for at sender ikke hadde betalt frakt. Fraråder deg å handle direkte fra nettsiden med mindre du ikke har andre alternativ. Siter
Haakon Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Er du noen gang i København? I Danmark er sekker stort sett godt rimeligere enn her, ca 30% rimeligere. Å dra til Danmark ens ærend lønner seg selvfølgelig ikke, men om du allikevel er der en gang, er det fordelaktig. Sjekk ut fjeld & Fritid: http://www.fjeldogfritid.dk/Pages/ProductList.aspx?productlistid=379869 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.