Gå til innhold
  • Bli medlem

Takboks og barnepulk


Fjellfilmeren

Anbefalte innlegg

Hvilken modell er den best egnede takboksen til vinterfriluftsliv?

Jeg har nå kjøpt meg barnepulk til min 2 år gamle sønn. Med en gang jeg pakket den opp så tenkte jeg at denne passer nok ikke oppi takboksen min, og ganske riktig, sammenpakket får den ikke plass
oppi Skiguard 850 boksen min. Da får jeg kjøpe ny takboks.

Jeg ønsker å ha plass til både breie randoneeski, fjellski og barnepulk samtidig. Så stor som mulig, og helst av kvalitet. Alle tips mottas med takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå vet jeg ikke hvor opptatt du er hvordan ting ser ut,men de få gangen jeg har brukt får skiboks og pulk har jeg brukt en som ser slik her ut http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52084539&searchclickthrough=true&searchQuery=skiboks

den veier veldig lite så tar den enkelt av/på og så har man plass til pulk ved siden av :)

på sommeren så får man plass til 3 sykkler på taket + den boksen.

kjøper du en stor skiboks blir den nok fort stående på hele året,kjøper du en liten en så er det enklere og ta av/på.

er bare og feste pulken med gjekkstopper ikke vært noe problem får meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å legge den rett på railsa med jekkestropper nei. Takk for tipset! Jeg får flytte den nåværende takboksen 15cm til ene siden og feste pulken på andre siden.

En del tusenlapper spart der ja :-)

Tror jeg skal snekre meg et nylontrekk til pulken. Så slipper vi asfaltstøv og saltlake inne i sitteområdet.

 

Edit: Har vurdert tilhenger lenge. Også campingvogn. Er litt gira på en topptur-campingvogn med fast plass til ski og plass til familie osv. Men så er det dette isføret å kjøre på da. Skeptisk å få en tilhenger til fjells på snø og is. Har 4x4 bil men likevel.

 

Edit2: Har også en kassebil med 40cm oppbygd seng i bakenden på ønskelista. Med plass til ski, kano, sekker osv. under og ture rundt i landet på fromme og lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.