Gå til innhold
  • Bli medlem

Mammut base jump bukse


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en Mammut bukse i Shoeller 3X Dry stoff. Har noen erfaringer med dette stoffet?? Modellen er base jump. Så Lars Monsen hadde en lignende bukse på Svartisen turen sin ,, er dette stoffet vindtett?? Ellers blir det jæveli kaldt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt en slik bukse i et par år nå og er vanvittig godt fornøyd med den. Den er særdeles slitesterk. Puster meget godt og er følgelig ikke vanntett, men den tørker fort som bare det. Den er vindavvisende, men ikke 100% vindtett. Jeg har så langt ikke benyttet den om vinteren på høyfjellet, men skal teste ut dette i år. Har en følelse av at buksen blir både for tynn og luftig ved høyfjellstur vinterstid i dårlig vær, men dette gjenstår altså for min del å teste.

Peder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.