Gå til innhold
  • Bli medlem

vandring til Vinjes rike


CarlHenrik

Anbefalte innlegg

Hei.

Som mange andre i dette flotte land har jeg kjøpt festivalpass til årets Vinjerock. Og har tenkt å gå en sjarmør-etappe inn til Eidsbugarden.

For 4 uker siden kjørte jeg over valdresflya og så at det fortsatt var en del snø i fjellet, jeg lurer på om noen vet om hvordan forholdene er nå?

Sjarmør-etappen jeg ser for meg starter fra bygdin eller ved mugnestølen via yksendalbu - eidsbugarden. Noen som har noen fornuftige tanker/erfaringer å dele?

Svar mottas med takk.

Carl Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer akkurat fra tur hvor jeg gikk Bygdin rundt. Jeg syntes Bygdin hotell - Yksendalsbu - Eidsbugarden/Fondsbu er en veldig fin tur :) Jeg la inn en overnatting ikke så langt fra Yksendalsbu, hadde ikke greid å gå hele den ruten på en dag. Hvor tung blir sekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på vekten til sekken. Nå har turkompisen min overnattet på sykehus etter en downhill ulykke, kan fort nærme seg 15kg da han ikke kan bære mye/i det hele tatt. Hvordan var forholdene? Tørt, vått, snø? Tenkte selv at det var et naturlig overnattingssted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.