hakonmar Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei, Nokon som veit om ein 3-dagers tur i Vesterålen, og som kan vere passande på denne tida. Isen har jo nett gått mange plassar her oppe, men satsar allikevel på å kunne fiske litt i vatn underveis. Mvh. Håkon Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskimonica Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Buksnes på Andøy har et vann jeg ser kjenninger bruker å fiske i. Ellers er jeg lite kjent med dette, selv om jeg både er vesteråling og bor i Vesterålen Spørr heller om fine fjell- og kajakkturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traskefant Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei! Utallige flotte fiskevann i Vesterålen! Anbefaler på det sterkeste å prøve deg innover i djupfjorden/blokken området (Møysalen nasjonalpark). Der kan du gå bakover i terrenget i flere dager og treffe på nye gode fiskevann hele tida. Var selv på fisketur i Djupfjorden forrige helg. Isen var gått på de 2 nederste vannene (Litlevannet, Hallskogvannet), usikker på de vannene som ligger høyere opp. Er nok en del is på vann over 100 moh. Men venter du et par-tre uker så er nok isen begynt å gå i de fleste vannene bakover mot Snytindhytta. De fleste vannene fra Djupfjord/Blokken bakover mot Snytindhytta har flott fisk. Har selv tatt kilosørret i flere av vannene, og vet om 3-4 kilos ørret OG røye som er tatt bakover der. Ellers kan jeg anbefale Eikefjellvannet i Buksnesfjord, Reinsnesvannet, første og andrevannet i Fiskfjord etc. Er gode fiskevann overalt her. Sjekk kartet på ut.no! God tur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.