+Rino Holt Larsen Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 (endret) Utskilt fra "Hva har du kjøpt nå-tråden" Luftig regntøy fra Zpacks og noe annet småtteri i dyrt og lett materiale. En Montane Terra bukse - litt lettere enn hva jeg har i dag med lufting og stramming. Fullengde liggeunderlag på 190 gr fra Multimat. @Grimner Skriv gjerne en "forbrukerrapport" om regntøyet fra ZPacks når du har fått prøvd det. Er veldig nysgjerrig på hvordan det funker i regn mht utlufting av fuktighet, eventuell kondens, osv, osv Endret 31. mars 2014 av Henrik Siter
+Grimner Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 Skal bli. Jeg kan si en ting allerede: Zpacks bruker glidelåser hele veien, altså ingen idiotiske trykknapper som spretter opp ved første vindpust. Siter
+Rino Holt Larsen Skrevet 31. mars 2014 Forfatter Skrevet 31. mars 2014 Flott at du skilte ut denne, og glimrende at du skriver litt om erfaringene for bruken av ZPacks-regntøyet når den tid kommer! Skal bli spennende Jeg har selv vurdert dette regntøyet fram og tilbake en rekke ganger, lest flere "reviews" fra brukere i USA, men ser fram til en norsk gjennomgang mht bruk under norske forhold. Siter
+Grimner Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 Takk ikke meg, takk @Henrik som våker over Hva har du kjøpt nå tråden For å si det sånn: hvis ikke Zpacks virker, så legger jeg poncho-prosjektet på hylla. Virker som om dette er et enkelt plagg med kompliserte detaljer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.