Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Utskilt fra "Hva har du kjøpt nå-tråden"

Luftig regntøy fra Zpacks og noe annet småtteri i dyrt og lett materiale.

En Montane Terra bukse - litt lettere enn hva jeg har i dag med lufting og stramming.
Fullengde liggeunderlag på 190 gr fra Multimat.

@Grimner Skriv gjerne en "forbrukerrapport" om regntøyet fra ZPacks når du har fått prøvd det. Er veldig nysgjerrig på hvordan det funker i regn mht utlufting av fuktighet, eventuell kondens, osv, osv :-)

Endret av Henrik
Annonse
Skrevet

Skal bli. Jeg kan si en ting allerede: Zpacks bruker glidelåser hele veien, altså ingen idiotiske trykknapper som spretter opp ved første vindpust. 

Skrevet

Flott at du skilte ut denne, og glimrende at du skriver litt om erfaringene for bruken av ZPacks-regntøyet når den tid kommer! Skal bli spennende :-)

Jeg har selv vurdert dette regntøyet fram og tilbake en rekke ganger, lest flere "reviews" fra brukere i USA, men ser fram til en norsk gjennomgang mht bruk under norske forhold.

Skrevet

Takk ikke meg, takk @Henrik som våker over Hva har du kjøpt nå tråden :)

For å si det sånn: hvis ikke Zpacks virker, så legger jeg poncho-prosjektet på hylla. Virker som om dette er et enkelt plagg med kompliserte detaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.