Freezy Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Nei, det kan ikke stemme, Innerdals-fjellene var et godt stykke lenger til "venstre" (dvs lenger øst). De toppene man ser på bildet ligger på høyre sida (lenger vest) av Indre/Ytre Sula og Vinnufjellet og trolig et godt stykke lenger unna.
500fjell Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hm, jo jeg er enig i at forslaget mitt ikke rimer helt. I så fall er det vel sannsynlig at toppene dine er et sted i Eikesdalsalpene (rundt Skjorta, Kjøvskartind etc vil jeg tro). Skal se nærmere på det ved anledning.
ods Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Freezy sitt foto: Alle disse toppene ligger i Eikedalsfjellene. Den spisse lengst til venstre er Breitelnebba. Den store kolossen ca 1/4 fra venstre kant er Vikesaksa. Den spisse ca 1/3 fra høyre kant er Ryssdalsnebba. Kolossen lengst til høyre er Skjorta.
Nils Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Mens kystfolket tipper på Dag sin, legger jeg ut en ny: https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=20989 Vi ser nok opp nordvestbratta på Høgronden her, tipper jeg...
Busken Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Vi ser nok opp nordvestbratta på Høgronden her, tipper jeg... Det måtte en hedmarking til, ja Syns det var rart den ikke ble klart tidligere siden mange har sett denne utsikten fra stien som går fra Dørålseter.
Emil Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Noen som kjenner til dette Fjellet? Bildet er tatt på sensommeren i fjor.
Emil Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 Fjellet ligger oppe i et skar, i en kjent Seterdal på Nordmøre.
Emil Skrevet 9. februar 2010 Skrevet 9. februar 2010 Grønliskarstinden i Grøvudalen! Ble vel for bortgjemt og vrien denne.
Kjellis Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Har aldri vært der, men jeg har hørt navnet noen ganger. Har aldri kommet på det hvis ikke Busken hadde lagt opp så fint
500fjell Skrevet 19. mars 2010 Skrevet 19. mars 2010 Syns jeg drar kjensel på Glittertinden og Besshøe. I så fall må bildet være tatt med telelinse fra Steindalen nedenfor Raslet?
Busken Skrevet 22. mars 2010 Skrevet 22. mars 2010 Syns jeg drar kjensel på Glittertinden og Besshøe. I så fall må bildet være tatt med telelinse fra Steindalen nedenfor Raslet? Bildet er tatt fra teltåpningen tre meter unna Rudolf og teltet stod der bakken flater ut mot Raslet, ja.
Dag G - Evje Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Ikke mange holdepunkter her men de traver i Memurudalen. . Med det samme vi er inne på hjortedyr. Hva er det høyeste fjellet i landet som bærer elgen i navnet ?
Busken Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Hva er det høyeste fjellet i landet som bærer elgen i navnet ? Ljosåbelgen 1948moh?
Dag G - Evje Skrevet 29. mars 2010 Skrevet 29. mars 2010 Ljosåbelgen 1948moh? . Det var nå å dra den langt, Busken. Kjell Gunnar's svar var det jeg tenkte på. Elgpiggen 1604.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå