Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Lekkasje i Omnifuel-pumpe

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde samme lekasje på ergopump som flere her har opplevd. Var nok nærmere 10år gammel. Reparerte som vist på filmen her:

Ser ut til å virke fint, men har alltid med en ny pumpe. Dette ser ut til å være et større problem enn primus vil innrømme. Angrer litt på at jeg brukte penger på en ny pumpe i stede for å bytte til en mer pålitelig brenner. La oss håpe de «nye» pumpene er bedre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eg ville ikkje føle meg trygg med bensin og ei pumpe som er reparert på meir eller mindre tvilsom måte. Parafin kunne eg fyre med så lenge reparsjonen viser seg å vera tett,. Men eg ville uansett ikkje stole på ein slik reparasjon til tur der eg er avhengig av at primusen fungerer for snøsmelting og matlaging.

Jeg var igår på Platou Sport i Bergen. Der snakket jeg med en av de som har jobbet der lenge. Han mente at jeg skulle komme inn med pumpen, selv om den ikke er kjøpt på Platou, så de kunne prøve å finne feilen. Han sa rett ut at Primus burde ha tatt den inn for å finne feilen slik at dette ikke skjer igjen. Han skulle kontakte de norske representantene til Primus for å få de til å se på saken.   For en service!!

Støtter Engelsens påstand. Aldri hatt noe form for lekkasje på MSR'ene mine. Jeg fjernet også den malingen først som sist da jeg ble gjort oppmerksom på det. Suverene primuser, både XGK og Dragonfly. Starter alltid og har aldri hatt noe prakk. I tillegg er de hakket grådigere på kullosproduksjon sammenlignet med Omnifuel, om man skal legge Randulf Valles målinger til grunn. Forsvaret har vel også gått over til MSR XGK nå som de har begynt å fase ut Optimus 111. Jeg antar de hadde noen prøve

Posted Images

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.