Gå til innhold
  • Bli medlem

Lars Monsen sitt utstyr


Hodding

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tror Lars bruker en Baltic Fisherman flytevest e.l.

http://www.outdoorgb.com/p/fishing_flotation_jacket_baltic_fisherman/

Jeg kjøpte mine hos Clas Ohlson for 2 år siden, men finner den ikke lenger hos dem.

Meget behagelig og praktisk vest med mange lommer.

takker for svar,

jepp tror det er noe lignende som denne, kombinasjonsvest - så ut som den han hadde på programmet også hadde en slags hette slik som linken din.

Tenkte å få tak i noe lignende, virker praktisk og allsidig og liker personlig at en og samme ting har flere bruksområder.

Etter å ha tatt en nærmere titt er jeg nesten sikker på at det er den Baltic Fisherman saken, dumt at ikke Biltema har den lengre og jeg finner ingen andre i Norge som har, noen sjapper i Sverige har, får lete litt videre:-)

Finnes sikkert lignende, men likte godt at det var hette og det finner jeg ingen andre som har.

Jaja - rop ut hvis dere finner noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.