Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport X-trem 90+30 (Ryggsekk)


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har ingen erfaring med denne sekken . Men i sommer var jeg bestemt på å kjøpe ny sekk , og kikket på mange typer. Ville ha en i størrelsen 90-100L.

Blandt annet var jeg innom min lokale XXL og kikket på Helsport sekker.

Etter å ha fått hjelp av en ekspeditør , spurte han meg til slutt hva jeg skulle bruke sekken til. Og jeg fortalte det. Fjellturer med huset på ryggen.DVS tunge bører. Han betrodde meg da at jeg ikke burde velge Helsport. Bæresystemet deres var nytt og uprøvd , og han hadde fått negative tilbakemeldinger. Og han hadde ingen alternativer å tilby meg der og da. De fikk inn Lundehagen sekker i denne størrelesen senere i sesongen. Men der og da argumenterte han fra seg ett salg. Enda jeg fortalte at jeg måtte ha sekken samme uken. Det fikk meg til å tvile nok til å velge en Bergans istedet i en annen butikk.

For prismessig var Helsport sekkene veldig fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Då får du med 50% sjanse ei klagesak syner statistikken.

Hvor i all verden har du denne "statistikken" din fra?! Jobber selv i butikk, og vi har sjelden reklamasjoner på sekker generelt! - og da spesielt sjelden på nevnte merker, og vi selger MYE Bergans & Norrøna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har bare gode erfaringer med denne sekken!

Jeg har i flere år lett etter riktig sekk og har endelig funnet den. Jeg trenger en sekk som er svært lang i bæresystemet da jeg er over 2 meter høy, og det er slett ikke enkelt å finne.

De eneste som passet ryggen min var Arc`teryx Bora 90 og Helsport X-trem 90+30.

Jeg fikk til og med låne begge sekkene med på tur. Valget ble enkelt utfra bærekomfort:

Helsportsekken var suveren!

Den andre sekken har en riktignok en del andre finesser som f.eks våtrom og hel åpning i front, men jeg velger allikevel Helsport X-trem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.