Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart til Garmin GPS Sveits


resiprok

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Zermatt om noen uker. Vet noen om det finnes brukbare topografiske kart over området, som kan lastes ned til Garmin 60C ?

Jeg fant noe på Garmin sine tyske sider, men de var ganske dyre. Desuten trenger jeg bare et lite område rundt Zermatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

OK, men på denne sida ligg det ofte topografiske kart. Prøv med søk på garmin +sveits. Garmin +norge sparar du iaf 14,000 på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tar opp igjen denne gamle tråden.

Topo kart for sveits er utgitt av Garmin og kjem i fleire utgåver. Trur den siste er tilsvarande våre topo pro kart (bedre farger etc), men den forrige (2006) fungerer nok fint den også. Ikkje så mange som leverer dette kartet, men fann det i denne nettbutikken, som også sender til Norge: http://www.tramsoft.ch/gps/garmin_mapsource-ch_en.html

Meir info om du søker i google: garmin topo swiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.