Gå til innhold
  • Bli medlem

Norge på tvers vannveien


passerinum

Anbefalte innlegg

Annonse

Imponerende tur.

 

Er en slik tur også gjennomførbar med en Ally (med trillehjul)?

Vi vurderte det lenge (jeg skriver om det på bloggen her). Den største utfordringen er bæringen opp fra Eidfjordvannet. Her kan man bruke tralle opp til fjellet, men det kan fort bli et par mil å gå i terrenget der tralla ikke kan brukes. Det samme gjelder kortere overbæringer (0,5–8 km) på vidda. To-tre voksne med lett oppakning kan nok få til det,  men med barn var det uaktuelt  :smile: . Vi ofret derfor fart på vannet til fordel for enklere overbæringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Flott tur og fine fotos på linken. Men jeg fant ikke noe kart som viser ruten?

 

Pack-Craft er sikkert treg, for det er en blje i forhold til vanlig kajakk.

 

Hilsen

Elgen

Tusen takk skal du ha, Elgen!

 

Jeg har ikke laget noe kart som egner seg til publisering ennå. Og ja, packraftene er veldig trege, fikk fartssjokk da jeg dro ut i en kjapp treningskajakk etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.