Populært innlegg trudep Skrevet 6. mai 2013 Populært innlegg Skrevet 6. mai 2013 Helsport har 10 års jubileum som Fjellforum, og hadde en konkurranse der du skulle skrive veldig kort om kvifor akkurat du skulle vinne 1 av 3 premier hos Helsport. Premien var valgfritt utstyr fordelt på 5000kr, 3000kr og 2000kr. Eg var så heldig å få 5000kr i utstyr!! :) lykkelige meg! Begrunnelsen var at eg og lillemann er nybegynnere i friluftslivet og elsker det, har telt og underlag men mangler sårt soveposer. Så la eg ved bloggen til meg og lillemann,http://turmedlillemannogmor.blogspot.no/ og jaggu så fekk eg! Kan ikkje anna enn å elske Helsport! Føreløpig så ser ønskelista slik ut: Alta junior sovepose -5 150cm 1500kr Huldreheimen for 170cm personlengde spes for kvinner -8 1850kr Lakenpose fasong fleece 595kr Multiduk 1395kr Synst no det er veldig greitt eg 21
Gjest Srx (Ron) Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer, og takk for en fin blogg. Premien fortjente du. Nå blir vell overnattingstur på deg og lillemann neste..... 1
toshiba Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer så mye, kjempe gøy kommer helt sikkert godt med og gjør kanskje at vi andre får flere turer å lese om her og i bloggen din. 1
trudep Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Skrevet 7. mai 2013 Tusen takk alle sammen er berre lykkelig over å ha vunnet, og gleder meg utrulig masse til soveposane kjem og får ENDELIG dratt på teltur!! plassen som testtur er spotta, og ilag med fleire unger så blir dette kjekt! Gleder meg!!! :) Tusen takk for fine ord, varmer er skrivehjerte....
+ost Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer! Den bloggen din er noe for seg selv. Fortsett med det takk! 1
hawearl Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer! Og god tur! Nå med masse fint nytt utstyr! Morro! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå