Gå til innhold
  • Bli medlem

Skyss til Hardangervidda 29.07 eller 30.07


Andreas

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Stor mulighet for at eg skal inn der då. Sei i frå når det nærmar seg så veit eg meir med omsyn på eksakte datoar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei

No nærmar det seg slutten av juli i fullt firsprang! Eg skal ikkje inn tuil Tinnhølen akkurat dei datoane likevel. Håpar du får lurt med deg nokon! Er veeeeldig kjedeleg å traske frå Dyranut til Trondsbu.......

Any way, GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et halvdøvt alternativ er jo å starte i eidfjord istedenfor,,, rimelig bra sjans for å få haik opp hjølmodalen,,, og er du sprek og tøff og litt smågal kommer du til sandhaug på ein dagsmarsj...

testa haiketaktikken på mandag, og vil anbefale å haike med f eks telenoransette, som vert henta med helikopter, og tek haikaren med på gratis helikopterlift til berakupen! :D hvem kan si nei til gratis helikoptertur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor ikke gå fra Halne ? Det blir en litt lengre marsj, men hvis du starter den 29., så har du god tid. Fin tur i lettgått terreng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at en kompis er lurt med! Faktisk han som spurte tilfeldigvis om han kunne henge med på vidda fredag til mandag...passet jo greit!

Ellers takk for tips!

Her er ruta i GROVE trekk: (Inspirert av Monsens filosofi: og planlegge ruta i detalj før avreise er bare tull)

Fredag: Kjøre opp og komme oss bort fra veien.

Lørdag: Gå retning Besso, litt alternativ rute, campe ved en god fiskeplass jeg kjenner fra før.

Søndag: Til Besso og kalde pils.

Mandag: Kompis drar hjemover, jeg drar videre sydover retning Hansbu.

Tirsdag: ???

Onsdag: Krysse Kvenna ved Hansbu

Torsdag: Sydover og kanskje litt vestover :roll:

Fredag: Kommer inn på hoveløypa mellom Litlos og Haukeliseter.

Lørdag: Følger løypa sydover.

Søndag: Kommer til Haukeliseter og tar bussen hjem.

Evt. to dager til og hjemreise først tirsdag.

Skal fiske MYE og holde meg langt unna folk, derfor såpass mange dager og korte dagsetapper i snitt.

Noen som vet om det fremdeles ligger båter til kryssing ved Hansbu? Noen som har vært der i år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.