Gå til innhold
  • Bli medlem

Stien over Besseggen / langs Gjende


Geir Ralle

Anbefalte innlegg

:D Jeg drar oppover til besseggen nå i morgen,så nå på værmeldinga,og det ser ikke så værst ut.NB!!!!Jeg går bare stien på nedsiden denne gang for og ha gjort dette en gang og.Gikk besseggen i 2003 og det var ikke så veldig spennende spør dere meg. ;=) Det blir garantert ikke for varmt i morra ihvertfall. :twisted:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

For dere som har gått/ikke vil gå Besseggen, men vil tilbake dit, kan jeg absolutt anbefale å gå langs Gjende :D Gikk der i.. fjor tror jeg det var. Det går greit å ha med mindre barn også, selv om det kan bli litt klyving, men det gjelder å velge de riktige løsningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love deg at det blir varmt i solsteiken langs Gjende. Pass på å få i deg nok drikke.

Hei på deg Vestmar jeg skrev innlegget 13-6 og dro 14-6 og da var det ikke for varmt,men enig med deg, nå steiker det godt der inne langs med vannet.Det er helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.