Gå til innhold
  • Bli medlem

Topplua er den utrydningstrua?


Interbond

Anbefalte innlegg

Alle veit kva ei topplue er ,men prøv å leit etter ei i butikkar og du må leite lenge før du finn ei skikkelig topplue. Med skikkelig topplue meiner eg ei lue som smalar litt av mot toppen og med ein dusk. Ikke så smal og lang i toppen at den ser ut som ei nisselue .Og ikkje minst lua må vere av ull. Rød eller blå topplue har vore brukt av nordmenn i generasjonar ,men no er den blitt svær vanskeleg å oppdrive. I dag går det mest i "beanies" altså luer som er meir eller mindre runde i toppen.

Og finn du ei lue med dusk på toppen so er lua meir eller mindre flat eller rund på toppen. Og finn du ei som lignar på den klassiske modellen så kan du vere sikker på den er i akryl Merkelig nok klarer eg knapt å finne eit skikkeleg bilde av ei vanleg normal skikkelig topplue på internett, nei då må eg finne fram bildealbum eg har.

Så kvar har det blitt av den klassiske topplue i ull? Er det forresten nokon som har strikkeoppskrifter til ei slik lue , ho treng ikkje nødvendigvis vere rød eller blå, gjerne med mønster.Så kanskje eg kan få nokon til å lage ei slik til meg. Topplua er for meg ein del av norsk kulturarv, om den er "utrendy" eller "ukul" bryr ikkje eg meg om. :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre enn meg som er begeistret for luer fra Acqwool? De lager ulluer med all slags trykk på. Ikke 100% ull (60%), men fin form, god passform og passelig varme. Turistforeningen har solgt slike luer med sin logo på (lua jeg har på meg på profilbildet mitt), men desverre har de kuttet dem ut. Om noen vet hovr jeg får tak i flere, nesten uavhengig av logo og farge er jeg interessert i å høre fra dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.