+Bjarne H.S. Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Noen som har vært her nylig og kan fortelle litt om fiskeforhold, snøforhold m.m. Vurderer sterkt å reise opp en av de kommende dagene. Fiske- og turfeberen raser! Siter
Kikut Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Hei Bjarne! Det er ikke mye snø der nå. Har selv ikke fisket der siden 2007, men vannene rundt Gjuvsjåen, samt Gjuvsjåen selv, er jo legendariske. Dog er ørreten kjent for å være lunefull der. Har gått fisketom hjem et par ganger. Jeg skal inn 2 netter til Kvenna nå på søndag, kan gi rapport da, men da er du vel alt på vei . Siter
Mr.MountainLurk Skrevet 30. juli 2012 Skrevet 30. juli 2012 Hei Var 2 uker nord og øst for mogen tidligere i sommer, både snøen og isen er borte i de strøka for lenge siden. Som nevnt er fisket lunefullt, første uka fikk jeg ca 25 fisk med snittvekt på over halvkiloen, andre uka fikk jeg 3 fisk med snitt på 350g... og det til tross for mange timer fiske til alle døgnets tider... I alle retninger rundt Mogen er det fin fisk, i allefall om du kommer deg opp på fjellet, som Gjuvsjåen, Vråsjåen, Saure, Bjornesfjorden, og alle småvanna rundt imellom... God tur =) Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Skrevet 31. juli 2012 Det her høres bra ut! Drar inn i morgen er planen. Takk skal dere ha. Siter
Kikut Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Jeg er tilbake fra nedre del av Kvenna nå. Flott der, men fisket var labert. Mye napp, men snittvekt på 100g er kjedelig..hvordan var det opp fra Mogen? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 8. august 2012 Forfatter Skrevet 8. august 2012 Jeg kom tilbake i dag etter siste natt på Mogen. Hadde meg en 7-dagers rundtur opp fra Mogen mot nordvest og ned igjen langs Kvenna. Jeg fikk nok fisk til maten fra rundt halvkiloen til 1,1. Det er jeg veldig fornøyd med. Siter
squidman Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Kan du sende eller legge opp turkart/beskrivelse? Kribler i magen her også, og har mulighet..så vidt.. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 13. august 2012 Forfatter Skrevet 13. august 2012 Kan du sende eller legge opp turkart/beskrivelse? Kribler i magen her også, og har mulighet..så vidt.. Du får nøye deg med å lese bloggen min Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.