Larsdx Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Båten er neppe på sjøen igjen før på slutten av uka, fikk jeg beskjed om i dag. Jeg og to jenter jeg traff på Røvollen fikk transport med en kar fra Jonasvollen, Røa til Synnervika for 200 pr. pers. Ellers kjører også han på Haugen også. Siter
Larsdx Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Skrevet 16. juni 2012 Ja stemmer. Får dessverre ikke til å endre tittel. Siter
Kjell Iver Skrevet 16. juni 2012 Skrevet 16. juni 2012 Jeg kan gjøre det for deg men mener du skal kunne gjøre det med : rediger innlegg, bruk full editor, moderer innlegg eller lignende... Siter
Larsdx Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Skrevet 16. juni 2012 Kjell Iver, fint om du gidder, sitter med Tapatalk på telefonen og får ikke gjort det selv. Siter
Larsdx Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Skrevet 16. juni 2012 Takk Kjell Iver. Her er et bilde av havaristen: Og her mannen fra Jonasvollen som reddet hjemfarten: Og til slutt et lite bilde fra Femundsmarka. God stemning! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.