Rismyhr Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 Sitter med planer om å gå Finnemarksleden til sommeren, starte i Magnor og følge denne oppover til Trysiltraktene. (eventuelt fortsette til femundsmarka) Under denne turen vil jeg komme til å bevege meg mye over Svenske grensa, og problemet er da og få kart som dekker dette uten å måtte gå til innkjøp av en haug med kart. Er veldig usikker på om Finnemarks kartene dekker dette, det er nemlig en serie kart over Finnemarka; Nord, Midtre og Sør. Men om disse dekker leden der den går over på svensk side er et annet spørsmål. Har søkt på forumet og vet at det er en del diskusjoner rundt dette fra tidligere. Syns statskart sine kart på nett er kjempe fine, og muligheten til å printe ut kart er supert. Når det gjelder svenskene så har ikke de kommet like langt, og tar tilogmed betalt for de digitale kartene. Siter
Zabel Skrevet 15. februar 2012 Skrevet 15. februar 2012 http://forhandler.nordeca.com/bilder/Norge-serien%20arrondering2.jpg Dekker disse godt nok? Siter
Rismyhr Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Skrevet 26. februar 2012 Ser ut til at de ikke er tilgjengelige enda gitt, men takk for tips! Får eventuelt vente litt og se om de blir mulig å få tak i etterhvert Siter
borgern Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Har ikke kart så langt ned men har oppe ved Femundssmarka. Der fant jeg ut at det lønte seg kjøpe det svenske kartet. Det går et stykke inn på norsk side mens det norske stopper på grensen. Mulig det er slik lenger sør også. Siter
Rismyhr Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Skrevet 6. mars 2012 Okey, skal sjekke det ut. Takk for forslag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.