Thorbj81 Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Hei! Vi er to stk. som leter etter et flott sted i nærheten av tromsø å ligge i telt og se på nordlys for en natt. Det dumme er at vi ikke har bil, så enten buss eller i gå avstand fra tromsø sentrum. Jeg finner ikke ut av dette siden jeg akkurat har flytta hit. Hadde satt veldig stor pris på tips om områder og hvordan man kan komme seg dit. takk! -thorbjørn Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Ta buss ut til Snarbyeidet og gå inn mot Trollvassbu - ellers er det jo bare å komme seg litt ut av byen f.eks på Kvaløya litt bort fra lysene i byen. Sjekk cominor.no så ser du de forskjellige rutene som går. Siter
Gjest Pikachu Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 På yttersida av kvaløya e d vel gode muligheter Siter
strebus85 Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Dersom du er avhengig av byruter, vil jeg gå for denne: Ta rute 42 til Storelva og gå av ved Kvaløya vgs. Gå opp på Raudtind og slå opp et sted du ikke ser lysene fra byen. Siter
Linda Therese Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Jeg synes det er fint i området rundt Slaktarhaugen på Kvaløya, og lett tilgjengelig med buss (rute 40 eller 42). Men der ser du nok lysene fra byen. Siter
raggsokk Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Ta buss ut til Snarbyeidet og gå inn mot Trollvassbu. Tror nok Snarbyeidet er nærmeste og beste alternativ dersom du vil bort fra lysene fra byen. Går jo skibusser dit, men tror ikke de har begynt å gå enda, bare å ta en tlf til Cominor eller sjekke www.cominor.no Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 7. november 2011 Skrevet 7. november 2011 Går vanlig rutebuss ut dit - mener det er rute 450 eller no sånnt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.