Ferskingen Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Heisann! Jeg ligger mellom 6'eren og 7'eren. Eller egentlig så har jeg gått en 7 blank innendørs men uansett så leiter jeg etter et felt med en del ruter som har øvre sjikt av 6'ere samt det nedre for 7'ere. Noen gode forslag? Har ikke vært på så mange felt enda men har vært på Uteveggen, Helleneset, Hellen Festning og Gjøkeredet. Så langt har jeg funnet noen som virker kurante: Piratbukta, Vågeveggen, Møtteveggen, Lokøy, Bøtteveggen og Kvarven. Hvis det er noen som har noen kommentarer angående hvorvidt disse feltene er verdt en tur og/eller tips om andre gode felt (Så lenge det ikke bare er 7+/8--ruter der. Siter
lpc Skrevet 29. juli 2011 Skrevet 29. juli 2011 http://www.bergen-klatreklubb.no/forere/cragdatabase/cragdatabase.php Siter
-sindre Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Hjallaveggen og Syltøy - dropp Lokøy, det er ikke verdt et besøk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.