kris Skrevet 23. juni 2011 Skrevet 23. juni 2011 Er det noen som har erfaring med padling i Dalane i Rogaland? Tenker da spesielt på Eidevatn ved Heskjestad/Eide og Spjodevatn - begge disse ser ut til å være egnet pga størrelse og mengder av viker og bukter. Jeg ser primært etter padlevann hvor det ikke er for mye sivilisasjon i nærheten, og spesielt Spjodevatn ser lovende ut sånn sett - slik jeg leser kartet ihverftall.. Andres erfaringer mottas med takk!
nokah Skrevet 24. juni 2011 Skrevet 24. juni 2011 Eg har ikkje erfaring frå å padle der, men du finner tips om turer etc på http://www.adrenaline.no/, med linker til sider der du kan kjøpe diverse padleguider bl.a. for Dalane.
Kristin Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Er det noen som har erfaring med padling i Dalane i Rogaland? Tenker da spesielt på Eidevatn ved Heskjestad/Eide og Spjodevatn - begge disse ser ut til å være egnet pga størrelse og mengder av viker og bukter. Jeg ser primært etter padlevann hvor det ikke er for mye sivilisasjon i nærheten, og spesielt Spjodevatn ser lovende ut sånn sett - slik jeg leser kartet ihverftall.. Andres erfaringer mottas med takk! Gå inn på Stavanger Kajakklubb ( www.skk.no) - Hør på forumet der, de har helt sikkert noen gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå