Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vurderer og kjøpe meg sovepose som er til vår høst vinter. Har ein lom pose som eg bruker på det varmaste somaren men er det noken å bruke ellers er kansje stort spekter med dei temperaturane men tviler eg liger ute kaldere en -15 men den må ikje bli for varm heler da før eg kan bruke lomen.

Har set på raudfjorden posen men kan den bli for varm nor ein biker + sida.......

Annonse
Posted

Ta en kikk på Isbjørn Barents, er gjerne litt varm når det nærmer seg 10+ men en kan jo bruke den som dyne da.

Er godt fornøyd med den, men en bedre pakkpose hadde gjort seg. :-)

Posted
Vurderer og kjøpe meg sovepose som er til vår høst vinter. Har ein lom pose som eg bruker på det varmaste somaren men er det noken å bruke ellers er kansje stort spekter med dei temperaturane men tviler eg liger ute kaldere en -15 men den må ikje bli for varm heler da før eg kan bruke lomen.

Har set på raudfjorden posen men kan den bli for varm nor ein biker + sida.......

Dun eller syntet?

Hva med denne?

http://www.oslosportslager.no/produkt/tyin-winter-sovepose--testvinner-5129.aspx

God pris!

Nå virker det som du allerede har tenkt igjennom det; men kan være lurt å kjøpe en varmere pose enn en hadde tenkt, er veldig kjedelig å fryse seg gjennom netter vinterstid...

Husk også på å kjøpe en som er lang nok :-)

- LM