Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Orion extreme


Nikke

Anbefalte innlegg

Det har vært endel prat om dette teltet her FF, mest positivt, men også negativt om den noe knappe liggelengden. På en tur jeg var så heldig å få testet Orion, synes jeg det faktisk ikke var så ille lengde, og ble i tvil om det stemte med 2.05m.

Jeg sendte en mail til Exped, og fikk følgende svar:

Dear sir.

Thank you for your inquiry and interest in our products. In our catalog we

had the mesures of the innertent of 2.05 x 1,2 m. But now we make the

corrections of the length of 2.15m/2.30m and the breadth of 1,25m. That

means, the measures in our homepage are up to date. Im sorry for our

shops, but I think it is our mistake, we did forget to inform them.

Best regards

Bea Erni

Disse målene burde stemme bedre, hvertfall slik jeg opplevde det. Men for noen er jo det fremdeles litt i det korteste laget. Hvis noen som har dette teltet kunne ha tatt målene så kunne det vært interessant å sammenligne.

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nikke.

Jeg har teltet, og skal sjekke målene for deg når jeg kommer hjem. Sender svar enten senere i kveld eller i morgen.

Opplever ikke teltet om for kort, fint plass til to Downmat 9 DLX ved siden av hverandre og da blir det en glippe på ca. 10-15 cm. enten ved hodeenden eller fotenden.

Greit med plass for meg i lengderetning (er 183 cm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.