Gå til innhold
  • Bli medlem

allsidig sekk til tur, jakt og topptur.


arnej

Anbefalte innlegg

Jeg er på utskikk etter en allsidig dagstursekk. ca 40 l.

Den er tenkt å brukes til vanlige turer, topp tur og jakt. Kanskje mest de to siste.

Så det er viktig at det er gode muligheter for å feste ting på sekken og at ikke skulderreim er altfor "stor" med tanke på gevær.

Har sett litt på Helsport Munin, men følte den ikke passet helt til meg.

Hadde vært greit å funnet en sekk som passer til det meste siden jeg ikke er interessert i å fylle opp boden med sekker til alle formål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var akkurat en test i Villmarksliv/TV2 på type jaktsekker i den størrelsen du nevner.

Skal jo ikke stole blindt på at det de vektlegger som bra og dårlig er likt det du selv gjør men det gir jo en indikasjon.

http://www.klikk.no/helse/friluft/article498378.ece

Selv kjøpte jeg Helsport Stegg 30L her om dagen på XXL. På tilbud til 499. 40L versjon kostet 899 så jeg droppe den.

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.