Gå til innhold
  • Bli medlem

Gregory Whitney 95


BJV

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har denne sekken og er veldig fornøyd med den.

Den sitter godt på ryggen og jeg for plass til mye i denne sekken.

Mye gode løsninger og en haug med stropper og fester til ekstra utstyr.

Store og romslige lommer.

Var på langtur i sommer og hadde med opp mot 25 kg i sekken. Satt som ett skudd på ryggen!

En kompiss av meg har Bora 95 og valget mitt stod mellom denne og Whitney 95.

Endte opp meg Whitney da den satt bedre og ikke blir så "høy" som Bora 95 når man pakker den like full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den sekken i 2-3 år og er superfornøyd. Har også en bora 65 og en gregory Z55. Er helt klart best fornøyd med gregorysekkene, da de passer ryggen min best. bæresystemet er veldig bra på whitney'en. Pass eventuelt på å få prøvd riktig størrelse, da de har forskjellige lengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ser det er en del som har eller har hatt denne sekken her.  Begynner vel å bli noen år denne, men kanskje derfor den fremdeles finnes i sortimentet...at den har bestått sin prøve med glans! Klarte ikke å motstå fristelsen da jeg kunne få en ny en for kr 2379,-.  Det blir vel under det man klarer få den for med egenimport  vil jeg tro. Tror jeg gjorde et godt kjøp der. :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.