Anders Eriksen Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Hei vi er to personer som skal gå og fiske på ifjordfjellet og laksejordvidda fra 21 juli til . Vi lander på lakselv flystasjon kl 17.10, sånn jeg forstår bussrutene, så går det ingen busser over ifjordfjellet så sent. Er det noen på forumet eller noen som har tips om personer evt. firma, som kan transportere oss? Vi betaler gjerne, men vi er ikke verdens rikeste Siter
kortbanebjørn Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Da forstår jeg det slik at taxi blir for dyrt... Antar at dere har med telt osv, så da kan dere campe i Lakselv og ta bussen neste dag. Et annet alternativ er å ringe handlingsselskapet på flyplassen, dvs de som står for innsjekking, bagasjehåndtering osv osv og høre om de vet om noen? Veldig hyggelige folk der. Ellers er det å stille seg opp med tommel i lufta og håpe på skyss... Siter
Lindap Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har god erfaring med å få haik fra Lakselv. Folk forstår at det er få busser og er derfor behjelpelige. Siter
Anders Eriksen Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Skrevet 13. juli 2010 Høres bra ut. Blir nok til at vi overnatter, for så å ta bussen dagen etter. Må handle inn mat og gass for tre uker når vi kommer opp, så sikkert like greit å ha en dag på seg. Takker for hjelpen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.