dimex Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som har prøvd dette? http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=10211&prodid=24616 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toresc Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har prøvd en som ligner veldig, men har kuttet ut slike belger. De samler bakterier under lagring, og blir generelt ganske ekle over tid. Springer fort lekk, og er vriene å fylle fra en bekk. Er mye mer fornøyd med å bruke tilsvarende slanger til flasker. Flaskene kan lettere holdes rene, lette å fylle fra bekker, tåler mer juling og byttes bare ut ved behov. Se eksempler: http://sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=SMT01&var_1=&categorynu=R2&categorytxt=Annet%2Ftilbeh%F8r&produkt=Smartube%20Smartube http://sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=SOU2&var_1=&categorynu=R2&categorytxt=Annet%2Ftilbeh%F8r&produkt=Source%20Convertible%20Tube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen89 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det så ikke dumt ut! Dette var nytt for meg, kanskje jeg må prøve en slik? Passer korken på vanlige norske brusflasker? Holder det tett over tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinje Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 ville nok kjøpt fra en av de stroe aktørene, da hvet du at de holder mål. jeg har selv en camelbak og er storfornøyd med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 For å unngå bakterier så tømmer/skyller en bag'en etter bruk og henger den opp-ned slik den tørker raskt. Jeg har en Camelbak som har full åpning i ene enden og de er veldig enkle i bruk. Den fylles på sekundet (om vannstrømmen er stor nok..), når jeg tar av vannlåset er den tom like fort. Med full åpning langs hele toppen er det ikke noe problem å komme til å¨gjøre rent heller. Før jeg vurderte å kjøpe noe med skrukork ville jeg i alle fall sjekket at de er laget slik at de tømmer seg helt for vann ved å holde de opp-ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toresc Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det så ikke dumt ut! Dette var nytt for meg, kanskje jeg må prøve en slik? Passer korken på vanlige norske brusflasker? Holder det tett over tid? Jepp. Enklere og billigere kan det ikke bli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortimeir Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Noen med erfaringer med smartube på vinterstid ift frysing i slangen? Selve flasken kan jo oppbevares på innerlomme i jakke og innpakket i sekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisso Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Bør vel helst isoleres ja... Hvis du har litt noepren liggende, så tar det ikke store karen til for å sy den til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Litt sprit i blandinga, så fryser det ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortimeir Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Flotte greier du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.