Nutfant Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Hei Noen som kjenner til hvordan det er med snø på Gaustatoppen nå ( 23 mai 2010 ) ? Mulig å få seg en siste skitur til toppen ? Siter
odlo Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Hei Noen som kjenner til hvordan det er med snø på Gaustatoppen nå ( 23 mai 2010 ) ? Mulig å få seg en siste skitur til toppen ? Hei! Jeg så reprisen av 17.mai-toget til Gaustatoppen på nrk2, og da var det ihvertfall fint skiføre. Men jeg vet ikke hvordan været har vært i området de siste dagene;) Siter
Nutfant Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Skrevet 23. mai 2010 Hei Jeg så også den reprisen på TV, og det var godt skiføre da etter de som ble fortalt, men det har vært veldig varmt de siste dagene, så jeg er litt usikker på hvordan føret har forandret seg. Siter
500fjell Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Tror neppe det er noe godt skiføre på Gausta nå, det blir i så fall en "slushy" tur med mye bæring. Et bilde fra vest 21. mai https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=22565 Siter
coni Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Kansje for sent fordi pinsehelgen er over. vi var der i går, pinsesøndag. Helt genialt! Vi kjørte renne to (den som har mest snø og der snøen går helt opp). Vannvittig bra sommersnø. kompakt,ikke råtten i det hele tatt. Siter
Nutfant Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Kansje for sent fordi pinsehelgen er over. vi var der i går, pinsesøndag. Helt genialt! Vi kjørte renne to (den som har mest snø og der snøen går helt opp). Vannvittig bra sommersnø. kompakt,ikke råtten i det hele tatt. Hei ! Takk for info om forholdene på Gaustatoppen. Da blir det skitur !! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.