Gå til innhold
  • Bli medlem

romantisk tur i juni... ;)


lillecam

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ny på fjellforum, men ser det kan være mange nyttige tips her så jeg prøver :)

Jeg og min tidligere samboer har funnet sammen igjen;), og har det fintfint sammen:):)

Vi har snakket om tur, og jeg har lyst til å invitere til en romatntisk og kanskje utfordrende tur i vår/ tidlig sommer. Vi er begge fjellvante, og bruker mye tid ute. Det blir mest fjell- og fisketurer. Vi har bl.a. brukt veldig mye tid i Femundsmarka, ettersom hjemstedet ikke er langt unna. Men jeg tenkte jeg skulle overraske med en tur med litt nytt innhold denne gangen, en tur der vi kanskje finner på noe som vi aldri har gjor før, evt. dra til et nytt sted der der er tilrettelagt for aktivitet(er) og evt. mulighet for overnatting/ en bedre middag på et fjellhotell. Begge er interesser i fiske, og har for det meste vandret i marka (dvs ikke padlet, ridd el.l). Vi har f.eks. gjort svært litte av dette før: klatring, riding, kajakk, padling, brevandring mm.

Det jeg da lurer på om noen har noen tur-/ aktivietstips til meg? Evt. med litt stedsbeskrivelse. Det bør ikke være langt å kjøre bil dit, men vi kan jo evt. fly. Og det bør ikke være veldig dyrt... :)

Håper på god respons, da jeg har veldig lyst til å overraske med en litt annerledes tur-invitasjon så snart som mulig (kanskje i juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.