Gå til innhold
  • Bli medlem

SammenBRETTbart liggeunderlag. Hvor får jeg tak i et slikt?


Anbefalte innlegg

Jeg har sett at noen har veldig tynne (gule/grønne) ligge/sitteunderlag med bretter hver ca 20 cm sånn at du får et helt flatpakket underlag med liten bredde. Et sånt hadde vært perfekt å få tak i! Har noen peiling på hvilke produsenter som kan ha noe slikt? Evt butikker som fører? På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder sitteunderlag finnes det vel mange varianter og forhandlere, f.eks. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=136878520

Jeg har et Thermarest Z-rest liggeunderlag som foldes sammen som et trekkspill, tar lite plass og er veldig enkelt å brette ut og inn. Og fint å sitte på når det bare brettes littegrann ut (det er da høyere enn vanlige sitteunderlag, noe som kan være behagelig). Liggekomforten er omtrent som Ridge-Rest. De har det f.eks. hos Sportsnett. Ser forresten ut som det heter Z-lite nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.