Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt dette? Det eneste jeg kunne finne på nett var typen som brukes i ullundertøy osv, men det er for tynt.

Skrevet

mener fargerike christoffersen i skien har det. De ha noe som heter bil filt i ulike kvaliteter. tror kansje det er noen i ull også. Hva skal dette brukes til?

Skrevet

Takker! Det skal brukes til et par innervotter, jeg vil helst unngå fleece pga fukt osv. Alternativet ville vært å klippe opp en gammel ullgenser. Du som linket til stoff og stil, vet du noe om tykkelse/vekt på dette stoffet?

Skrevet
Takker! Det skal brukes til et par innervotter, jeg vil helst unngå fleece pga fukt osv. Alternativet ville vært å klippe opp en gammel ullgenser. Du som linket til stoff og stil, vet du noe om tykkelse/vekt på dette stoffet?

...eller en kan lære seg å strikke ullvotter som en tover

- LM

Skrevet

Jeg vet desverre ikke noe om tykkelsen, men de selger også vadmel. Regner med du kan få vite tykkelsen om du ringer de.

De har fysisk butikk i drammen og bergen om noen av de stedene skulle være i nærheten av deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.